Archiwum październik 2014


paź 05 2014 Błąd 1: niewiedza jak założyć stronę...
Komentarze (0)

Niewiedza jak stworzyć stronę internetową jest częstym błędem zwłaszcza wśród początkujących przedsiębiorców, którzy chcą się reklamować w Internecie. Czemu może być to spory problem? Bo jak to z każdą niewiedzą: „zabija” powoli, ale skutecznie. A na pewno nie pozwala na świadomy, sensowny wybór najlepszego rozwiązania.

Gdy zaczynamy reklamę, nie tylko w Internecie, często chcemy w miarę możliwości oszczędzić na czym się da. I choć nie zawsze da się oszczędzić na wszystkim (i nie zawsze jest to opłacalne), to czasem zdarzają się okazje, które zachowają nieco pieniędzy w naszej kieszeni.

Jak sytuacja wygląda w przypadku reklamy internetowej? Otóż jeśli przedsiębiorca nie wie, jak stworzyć stronę w miarę tanio, jest podatny na sugestie osób, które – nie zawsze słusznie – podają się za ekspertów. Te osoby często decydują za naszego przedsiębiorcę i sugerują mu rozwiązania najkorzystniejsze dla nich, nie dla niego.

Gdyby natomiast nasz początkujący przedsiębiorca rozejrzał się nieco na rynku, zauważyłby, że nie musi koniecznie zlecać wykonania swojej pierwszej strony internetowej komuś. Że może ją zrobić samodzielnie – z bardzo dobrym skutkiem! Wiem, wydaje się, że to niemożliwe że laik zbuduje dobrą stronę internetową. Ale niestety – w tym wypadku teoria („nie da się, to niemożliwe”) wygra z praktyką – znam osobiście wielu przedsiębiorców, którzy samodzielnie stworzyli swoje strony internetowe i skutecznie się za ich pomocą reklamują. Wszystko jest kwestią chęci.

Oczywiście używanie systemu zarządzania treścią czy kreatora (bo o nich głównie mówię) nie dla każdego będzie najlepszym wyjściem – to jasne. Jednak wiele osób może bez obaw, z powodzeniem skorzystać z tego rozwiązania i zaoszczędzić nawet do kilkuset złotych rocznie, nie tylko na samym tworzeniu strony, ale i na jej prowadzeniu-aktualizowaniu.

paź 05 2014 Jak stworzyć dobrą stronę internetową...
Komentarze (0)

Niniejszy blog jest moim małym wkładem w dyskusję o skutecznym reklamowaniu małych firm w Internecie. Wymaga to bowiem wiedzy i doświadczenia - konkurencja jest duża i ciągle rośnie. Mam nadzieję, że zawarte na blogu informacje pomogą Państwu w zdobywaniu klientów przez Internet.